KÖPEKLERDE AŞILAMA PROGRAMI.

KÖPEK İSHAL (DİYARE);NEDENLERİ,TEDAVİSİ.

Köpek İshal (DİYARE)  Vet.Hek.İ.Serdar SAYAR Şu anda Yayın Ağustos 2008 | Köpek gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması,

Hayvanlarda Deri Hastalıkları – Deri Problemleri; Isırık Yaraları, Delme, Batma Yaraları, Yanıklar ve Morluklar

KEDİ-KÖPEKLERDE DERİ HASTALIKLARI.Kedi ve köpeğimizin derisinde evde veya gezinti sırasında bazı problemler oluşabilir.Genellikle kısırlaştırılmamış erkek veya dişi hayvanlarda çiftleşme döneminde

Sokak Hayvanlarının Yaşama Hakkı

Sokak Hayvanlarının Yaşama Hakkı Sokak hayvanlarının yaşamaya hakkı var mı? Soruyu şu şekilde de sorabiliriz ‘Biz insanlar dışında diğer canlıların

HAYVANLARDA DERİ HASTALIKLARI

HAYVANLARDA DERİ HASTALIKLARI – DERİ PROBLEMLERİ; ISIRIK YARALARI, DELME, BATMA YARALARI, YANIKLAR VE MORLUKLAR Kedi ve köpeğimizin derisinde evde veya