KÖPEKLERDE AŞI AŞILAMA GEREKTİREN HASTALIKLAR

KÖPEKLERDE; (KANLI ISHAL)=PARVOVİRAL ENTERİTİS: Parvovirus tip-2tarafından oluşturulan,akut seyirli,ani ölüm,kan ishal ve kusmayla karakterize bulaşıcı ve öldürücü bir hastalıktır. (KÖPEK GENÇLİK

Kedi ve Köpeklerde Aşılamanın Önemi

Kedi ve Köpeklerde Aşılamanın Önemi Yavrular süt emme döneminde hastalıklara karşı doğal olarak korunurlar.Bu korunma anne sütündeki bir takım bağışıklık

KEDİ AŞILARI,AŞILAMA KURALLARI

KÖPEK AŞILARI,KÖPEK AŞILAMA KURALLARI

KEDİ KÖPEKTE AŞILAMANIN ÖNEMİ

KEDİ VE KÖPEKLERDE AŞILAMANIN ÖNEMİ Yavrular süt emme döneminde hastalıklara karşı doğal olarak korunurlar. Bu korunma anne sütündeki bir takım

KEDİ-KÖPEK AŞI-AŞILAMA PROGRAMI

Evcil hayvanlarımızın sağlıklı, konforlu ve kaliteli bir yaşama sahip olmaları aşı ile mümkündür.Bakım ve beslemenin yanında aşı ve aşılama sevimli