Deprem Sonrası Kedi-Köpeklerde Rabdomyoliz-Ezilme (Crush) Sendromu,kemik,kas ve Eklem Hasarları.(Kırık,çıkık ve Rabdomyoliz) Deprem gerçeği insanları ilgilendirdiği kadar evcil hayvanlarımız için de

KÖPEK İSHAL (DİYARE);NEDENLERİ,TEDAVİSİ.

Köpek İshal (DİYARE)  Vet.Hek.İ.Serdar SAYAR Şu anda Yayın Ağustos 2008 | Köpek gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması,

KEDİDE KUSMA NEDENLERİ,TEDAVİSİ.

KEDİDE KUSMAKedi kusmaları kendi başına bir mide hastalığı olduğu gibi , başka bir hastalığın da semptomu olabilir. Yavru kedide kusma

KEDİ VE KÖPEKTE KUSMA,KUSMA NEDENLERİ,TEDAVİ,İLK YARDIM..

Köpek ve kedi gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması, dışkılamanın sayısının, akışkanlığının ve sıklığının artmasıyla kendini gösteren bağırsak

KEDİ KÖPEKTE GÜNEŞ ÇARPMASI VE ÖNLEMLERİ.

Evcil Hayvanlarda Güneş Çarpması ve Önlemleri Güneş çarpması veya aşırı yüksek vücut ısısı. Güneş çarpması veya aşırı yüksek vücut ısısı

KEDİDE ACİL YARDIM; ŞOK , BOĞULMA ve KANAMA

KEDİDE ACİL YARDIM; ŞOK , BOĞULMA ve KANAMA Veteriner hekime ulaşmadan önce,ani kan kaybı,traumatik yaralanmala, (yüksek bir yerden düşme,araç çarpması

KEDİ ACİL HASTALIKLAR