Muhabbet Kuşlarında Nezle belirtileri,önlemler

Muhabbet Kuşlarında Nezle belirtileri,önlemler Muhabbet kuşunun aksırması, burnunda ve gözlerinde akıntının başlaması, nezlenin en bariz belirtisidir. Bu durum giderek kuşun

KÖPEKLERDE AŞILAMA PROGRAMI.

KÖPEK İSHAL (DİYARE);NEDENLERİ,TEDAVİSİ.

Köpek İshal (DİYARE)  Vet.Hek.İ.Serdar SAYAR Şu anda Yayın Ağustos 2008 | Köpek gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması,

Kedi-Köpekte Şeker Hastalığı (Diyabetus Mellitus)

Kedi-Köpekte Şeker Hastalığı (Diyabetus Mellitus) DİYABETUS MELLİTUS (ŞEKER HASTALIĞI) Şeker hastalığı, İnsülin metabolizmasının normal olmamasından veya anormal insülin salgılamasından kaynaklanır

KEDİDE KUSMA NEDENLERİ,TEDAVİSİ.

KEDİDE KUSMAKedi kusmaları kendi başına bir mide hastalığı olduğu gibi , başka bir hastalığın da semptomu olabilir. Yavru kedide kusma

KEDİ VE KÖPEKTE KUSMA,KUSMA NEDENLERİ,TEDAVİ,İLK YARDIM..

Köpek ve kedi gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması, dışkılamanın sayısının, akışkanlığının ve sıklığının artmasıyla kendini gösteren bağırsak

KEDİ KÖPEKTE GÜNEŞ ÇARPMASI VE ÖNLEMLERİ.

Evcil Hayvanlarda Güneş Çarpması ve Önlemleri Güneş çarpması veya aşırı yüksek vücut ısısı. Güneş çarpması veya aşırı yüksek vücut ısısı

KEDİ-KÖPEKLERDE DERİ HASTALIKLARI.Deri problemleri,ısırık yaraları.delme,batma,morluk..deri kaşıntısı,

KEDİ-KÖPEKLERDE DERİ HASTALIKLARI.Kedi ve köpeğimizin derisinde evde veya gezinti sırasında bazı problemler oluşabilir.Genellikle kısırlaştırılmamış erkek veya dişi hayvanlarda çiftleşme döneminde