KÖPEKTE HAMİLELİK(GEBELİK) VE DOĞUM

KÖPEKTE GEBELİK VE DOĞUM; Gebe köpek beslenmesi,bakımı.. Her hayvan sahibi dişi köpeğinden yavru almak ister.Analık duygusunu yaşamasını yavrularının büyümesini arzu

KEDİ – KÖPEKTE GEBELİK VE DOĞUM

Her hayvan sahibi dişi kedi-köpeğinden yavru almak ister.Analık duygusunu yaşamasını yavrularının büyümesini arzu eder. Erkek hayvan sahipleri de çiftleştirmek ve

KEDİ VE KÖPEKTE KUSMA

KEDİ VE KÖPEKTE KUSMAKedi ve köpek kusmaları kendi başına bir mide hastalığı olduğu gibi , başka bir hastalığın da semptomu

KEDİ VE KÖPEKTE KUSMA,KUSMA NEDENLERİ,TEDAVİ,İLK YARDIM..

Köpek ve kedi gibi evcil hayvanlarda dışkının sulu bir kıvam alması, dışkılamanın sayısının, akışkanlığının ve sıklığının artmasıyla kendini gösteren bağırsak

KEDİ-KÖPEKLERDE DERİ HASTALIKLARI.Deri problemleri,ısırık yaraları.delme,batma,morluk..deri kaşıntısı,

KEDİ-KÖPEKLERDE DERİ HASTALIKLARI.Kedi ve köpeğimizin derisinde evde veya gezinti sırasında bazı problemler oluşabilir.Genellikle kısırlaştırılmamış erkek veya dişi hayvanlarda çiftleşme döneminde

KEDİ KÖPEK DERİ YANIKLARI;Nedenleri,belirtileri,ilk yardım.

KEDİ KÖPEK DERİ YANIKLARI;Nedenleri,belirtileri,ilk yardım. YANIKLAR Nedenleri:Sıcak bir soba üzerine atlama (kediler).Açık ateşe çok yaklaşma.Ev yangınına yakalanmakHayvanı kötüye kullanma.Sıcak su.Yatak

HAYVANLARDA SOLUMA PROBLEMLERİ VEYA SOLUNUM İLE İLGİLİ ACİL DURUMLAR

HAYVANLARDA SOLUMA PROBLEMLERİ VEYA SOLUNUM İLE İLGİLİ ACİL DURUMLAR AKCİĞER PROBLEMLERİ Kedi ve köpeklerde akciğer problemleri sıklıkla görülür.Öksürük ve solunum

Kedi ve köpekte KANLI İDRAR GÖRÜLMESİ